Főmenü


Teleház Dél-Alföld

Adószám:
123456789123456

Bankszámlaszám:
123456789123456

 

Belépés


Minőségpolitika

 

A rendszer kiépítésével a cél, hogy a Dél-alföldi Teleházak Regionális Közhasznú Egyesülete (továbbiakban DTE)

bizonyítsa, hogy képes folyamatosan az ügyfelei igényeinek és a jogszabályok követelményeinek megfelelően szolgáltatni,

a rendszer alkalmazásával és folyamatos fejlesztésével fokozza ügyfelei elégedettségét.

a szervezet működése az Alapszabályban meghatározott közhasznú feladatok ellátásának hatékonyságát eredményezze. Ennek értelmében a DTE

 
  • Oktatási, képesség- és készségfejlesztési tevékenységet, ismeretterjesztést végez a Teleházak, a civil szféra, a közgyűjteményi, közművelődési intézmények munkatársai körében, különösen a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi digitális esélyegyenlőségének elősegítése érdekében,
     
  • Mentor tevékenységet végez, kutatást folytat, különösen az induló Teleházak, eMagyarország Pontok a működők problémáinak elhárításához és sikeres szolgáltatási tevékenységük fejlesztéséhez,
     
  • Széleskörűen és folyamatosan információkat nyújt a hazai és a határon túli Teleházak számára,
     
  • A munkaerőpiacon hátrányos helyzetű rétegeket képzéssel, a kapcsolódó szolgáltatásokkal segíti,
     
  • Az euroatlanti integráció mélyítése érdekében elősegíti a szükséges ismeretek és információk széleskörű elterjesztését.

 

A kézikönyv fejezetei bemutatják a minőségirányítási rendszer egyes elemeinek kialakítását és működtetésének módját, szükség szerint utalások találhatók az eljárásokra.

 

A szabvány útmutatásai szerint készült minőségirányítási kézikönyv egységes keretbe foglalja és szabályozza az Egyesület főtevékenységeit, amelyek:
  • felnőttképzés
  • kutatás
  • rendezvényszerzés
  • tanácsadás - projektjellegű és eseti
 
Egyesületünk célja, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsunk tagjaink, a Teleházak számára, hogy sikeresekké váljanak.

Középpontban a Teleházak és ügyfeleik állnak, az ő igényeik és elvárásaik elsődlegesek számunkra. Oly módon építjük a velük való kapcsolatot, hogy tovább erősödjön a bizalom Egyesületünk iránt, amely jövőnk alapvető feltétele.

Legfontosabb értékünk a minőség. Arra törekszünk, hogy a szolgáltatásaink minősége az Teleházak elvárásainak megfeleljenek, és a DTE márkaneve változatlanul bizalmat keltsen.

A minőségi munkavégzés számunkra azt jelenti, hogy elsőre jót kell adnunk, az eredményeket mérnünk kell, a munkánkat folyamatosan javítanunk és fejlesztenünk kell, valamint rendszeresen képezni kell önmagunkat.

  • Rendszeresen figyeljük a szervezetünk tevékenységére vonatkozó törvényi, jogszabályi változásokat, a meghatározott előírásokat maradéktalanul alkalmazzuk és betartjuk.
     
  • Ennek érdekében évente minőségcélokat tűzünk ki, a megvalósulást rendszeresen ellenőrizzük és mérjük.
     
  • A közös siker eléréséhez a munkatársak számára megfelelő munkakörnyezet és lehetőség biztosított azért, hogy ismereteiket, tudásukat folyamatosan gyarapítsák, azonosulva az Egyesület küldetésével, gyakorlatával.
     
  • Az Egyesület Elnöke elkötelezett a célok megvalósítása iránt. Minden munkatársát arra ösztönzi, hogy munkáját képességei maximumát nyújtva végezzen.

 

Szeged, 2005. július 15.

 

Tószegi Gyula

 

elnök

Utolsó frissítés ( 2008. május 10. )